اس ام اس عاشقانه
چهارچشمه
چهارچشمه
دو شنبه 8 دی 1393برچسب:, :: 6:18 ::  نويسنده : جواد باقری

دخترک خسته بود

 

انقدر که یادش رفت بعد از اخرین پک

 

سیگار را به پایین پرت کند

 

نه خودش را...!

 

یادته اون رورزی که منو تنهام گذاشتی؟
یادته چه قدر بهت گفتم دوستت دارم ولی نگاهم نکردی
رفتی و تنهام گذاشتی
اما...
حالا چرا برگشتی؟
چرا باز میخواهی با من باشی؟
دیدی بهت گفتم اون برای تو قابل زندگی کردن نیست
حال چوبش را بخور
و مرا ترک کن....
 

شاید سال ها بعد در گذر جاده ها بی تفاوت ازکنارهم بگذریم

و تو...

آهسته زیر لب بگویی چقدر آن غریبه شبیه خاطراتم بود.......

 میدونی چی بیشتر از همه آدمو داغون میکنه :
این که هر کاری در توانت هست براش انــــجام بدی ،
آخــــرش بـرگرده بگه :
مگه من ازت خواستم

ژ

 

هی غریبه...

 

روی کسی دست گذاشتی که همه ی دنیامه

 

بی وجدان

 

انقدر راحت بهش نگو عزیزم

 

[تصویر:  27d5hs809mfku08cvrh5.jpg]

 

سختمه

 

هیچ می دونستی

 

زیباترین عاشقانه‌ای که واسم گفتی

 

وقتی بود

 

که اسمم رو با «میم» به انتها رسوندی؟!

 

 

 

 

عـروس تنـهـایـی ها بـاشـــ.. 

نـﮧ عـروس تـטּ هـایـے کـﮧ تـنـت را فقـطـــ.. 

بـراے یـک_شـب مـے خـواهـنـב !! 

 

خواستم چشمهایش را از پشت بگیرم ولی طاقت اسم هایی که میگفت و نداشتم

 

 

توبه افتادنم درخیابان خندیدی اما من همه ی حواسم به چشمان مردم شهر بود که عاشق خنده هات نشن

 

 

...

بــــه ســلـــــآمـــتے اون پــــــــــــسرے کــه:

 

بــه عشقش دســـت نــــزد گـــفت:

 

شــــآید مــآل هــــــــم نــباشـــیمـ

 

نمـــــــــــــخوآمـ دستـــ خــورده بـــآشـــــــی

 

 

 

به سلامتی اون دختری که به عشقش گفت :اگه یه روز پُیش یه پُسری غیرازتوبخوابم...

 

روزیه که دارم واسه پسرمون لالایی میخونم!

 

 

من زندگی را در عشق.عشق را در قلب.قلب را به خاطر اینکه خانه توست دوست دارم من اندوه را در اشک اشک را در چشم چشم را به خاطر دیدن تو دوست دارم من عشق را در سکوت.سکوت را در تنهایی.تنهایی را به خاطر تپیدن قلبم.قلبم را برای توو تو را همچونقلبم دوست دارم.

 

 

 

خدایا تا میخاستی کاری کنی 
تموم کردو رفت زودتر ازتو
کارشو انجام داد فکرشو 
نمیکردم اخه تنهام گذاشت 
خدا تو منو دوس نداشتی
اگه میداشتی نمیذاشتی
تموم کنه وبره
خدا خیلی دلم تنگ شده براش 
خودت یه کاری کن
ممنون خدااااااااا
××××××××××××××××××××××
خدایا همه چی داره تموم میشه ایا؟
ینی دیگه باید فراموشش کرد اره؟
خدایا به نظرت زود نیست ها؟
خدایا خودت میدونی 
پس خودت درستش کن
ممنون خدا
 
---------------------------------------------------------
ﯾﻪ ﺩﻭﺱ دخترم ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ

ﺑﻬﻤﻮﻥ ﺑﮕﻪ :

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭘﺎﺷﻮ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﺳﻔﺮ ....

ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ ! ﮐﺠﺎ ﺑﺮﯾﻢ؟ ...

ﺑﮕﻪ : ﺷﻤﺎﻝ ﻋﺰﯾﺰﻡ ....

ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ : ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺑﺮﯾﻢ

ﻓﻘﻂ ﺻﺒﺮ ﮐﻦ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ پیرهن ﺟﺪﯾﺪ ﺑﺨﺮﻡ ﺑﯿﺎﻡ ....

ﺍﻭﻧﻢ ﺑﮕﻪ :ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩ ﺗﻮ ﻫﻤﯿﻨﺠﻮﺭﯼ ﻫﻢ ﺧﻮﺷﺘﯿﭙﯽ ...

ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ : ﻧﻪ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺨﺮﻡ ....

ﺍﻭﻧﻢ ﺑﮕﻪ : ﺍﻩ ﻣﯿﮕﻢ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺩ ....

ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ : ﺳﺮ ﻣﻦ ﺩﺍﺍﺍﺍﺩ ﻧﺰﻥ ﺍﺻﻦ ﻧﻤﯿﺎﻣﺎﺍﺍﺍﺍ .......

ﺍﻭﻧﻢ ﺑﮕﻪ : ﺧﻔﻪ ﺷﻮﻭﻭﻭﮐﺜﺎﺍﺍﺍﻓﺖ ....!....

ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺩﻋﻮﺍﻣﻮﻥ ﺷﺪ !!

ﺑﻘﯿﺸﻮ ﺑﻌﺪﺍ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻢ !!

ﺑﺮﻡ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻪ !!!!!

ﺑﻪ ﭼﻪ ﺟﺮﺃﺗﯽ ﺳﺮﻣﻦ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ؟؟
جدیدترین اس ام اس های جدایی و تنهایی

 

 

 

خنده ام میگیردوقتی پس ازمدت ها بی خبری بی آنکه سراغی ازاین دل آواره بگیری

 

می گویی دلم برایت تنگ است !!

 

نمی دانم یا مرا به بازی گرفته ای یا معنی واژه هایت را خوب نمی دانی !

 

دلتنگی ات ارزانی خودت..

 

خسته ام

 

خستــه ام...
نـــه نمیــــدانــــی!

هیـــــچ کـــس نمـی دانــــد
 

پشتــــــــ ایـن چهــــره ی آرام،
 

در دلــــــــــم چــه مـی گـذرد!

نـــه نمیــــدانــــی!
 

هیـــــچ کـــس نمـی دانــــد
 

ایـــن آرامــش ظــاهــر و ایــن دل نــا آرام
 

 

چقــــدر خستـــــــه ام میـــکنــد...!

 

 

 

 

 

 

 

 

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

ﻫﻨﻮﺯ ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﮐﻪ ﺁﻣﺪﻧﺖ مثل ﺭﻓﺘﻨﺖ ﺑﺎﺷﺪ

ﺑﯽ ﺧﺒﺮ …

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

صدای پای تو بهترین ترانه هاست

زمزمه کن تشنه شنیدنم …

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

ﺩﻝ ﺻﺪ ﭼﺎﮎ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺗﯿﻎ ﺗﺮﺣﻢ ﺑﺪﺭﯾﺪ

ﺩﻝ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﻗﯿﻤﺖ ﺍﺭﺯﺍﻥ ﺑﺨﺮﯾﺪ

ﺩﻝ ﻣﻦ ﮔﺮﭼﻪ ﺷﮑﺴﺘﻪ ، ﮔﻮﻫﺮﯼ ﻧﺎﺏ ﺷﺪﻩ

ﻋﺸﻖ ﺩﺭ ﻗﻠﺐ ﺗﻮ ﺁﻥ ﺗﺤﻔﻪ ﯼ ﻧﺎﯾﺎﺏ ﺷﺪﻩ

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

از دلتنگی چیزی شنیده ای؟

مثل این است که دستت را با کاغذ بریده باشی

زخمی نمیزند

خونی نمیریزد

ولی

میسوزاند

عجیب میسوزاند

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

بیا به اینها بگو

جز تو هر کس مرا عزیزم صدا کند

جز بله؟؟ چیزی نخواهد شنید

بیا و بگو ‘جانم’ گفتن هایم

تنها برای توست

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

روزهایی که می بینمت نفسم می گیرد

روزهایی که نیستی دلم …

اما تو باش

تحمل اولی آسان تر است

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

خیالت راحت

شکسته دل ها نفرین هم بکنند

گیرا نیست

نفرین ته دل میخواهد

دل شکسته هم که دیگر سر و ته ندارد

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

زندگی را بی بهانه میخواستم عزیز

ولی غافل از اینکه داشتن تو

قشنگترین بهانه ام شد عشقم

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

دست بردار از این جنگ نا برابر

دل سنگ تو همیشه برنده است

دل تنگ من همیشه شکسته

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

شک کرده‌ام …

به صفحه دوم شناسنامه‌ ام شک کرده‌ام

این روزها دارم با کسی زندگی می‌کنم انگار …

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

هنوز هم از تمام کارهای دنیا

دلبستن به دلت بیشتر به دلم میچسبد

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

ﺍﯼ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﻭ ﻧﺎﭘﯿﺪﺍ ﺷﺪﯼ

ﭼﺸﻤﻬﺎﯼ ﺭﻭﺷﻨﻢ ﺭﺍ ﻋﺎﺷﻖ ﻭ ﺷﯿﺪﺍ ﺷﺪﯼ

ﺍﯼ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺭﺧﺶ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺑﺮ ﺩﻝ ﻣﻦ ﺗﺎﺧﺘﻪ

ﺍﯾﻦ ﺩﻝ ﻣﻦ ، ﺭﻭ ﺑﺮﻭﯼ ﺗﻮ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺑﺎﺧﺘﻪ

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

ﺧﺪﺍ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺯﯾﺴﺘﻦ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺪﺍﺩ

ﺑﺮﺍﯼ ﺷﺎﻋﺮﺍﻧﻪ ﺯﯾﺴﺘﻦ ﺯ ﻣﻦ ﮔﺮﻓﺖ

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

شب است و در سکوت شب نشسته ام به خاطرت

و دلخوشم به این دلی که بسته ام به خاطرت

ببین چگونه مهربان طلسم کرده ای مرا

که از تمام قبله ها گسسته ام به خاطرت

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان

ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند نازنینم

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

می خواهم فراموش کنم غمم را

باز پناه می آورم به تو

به عشق تو ، نگاه تو و به سلام تو …

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

همین چند روز پیش فکر می کردم

می توانم عاشق کسی شبیه تو شوم

از همین چند روز پیش ، هیچ کس شبیه تو نیست

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

بر تو چون ساحل آغوش گشودم

در دلم بود که دلدار تو باشم

وای برمن که ندانستم از اول

روزی آید که دل آزار تو باشم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وب سایت تفریحی چهارچشمه خوش آمدید لحظات خوشی را برایتان ارزومندم
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سایت تفریحی و آدرس chaharcheshme.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


زیبا سازی وبلاگ